10 vicces fotó, konyhai bakikról.

Néha kinézünk egy remek kis receptet és nagyon egyszerűnek tűnik annak elkészítése. Neki is futunk nagy bizalommal, a végeredmény viszont álomból hamar rémálomba torkollik. Erről gyűjtöttünk össze nektek 10 fotót.





1. Gombócok, egyenes a pokolkapujából.







2. Csak egy pillanatra vonta el valami a figyelmem, mire visszafordultam ez a látvány fogadott.







3. Az egyik kedvenc fotóm, nagyim és a mixer története.







4. Szeretem ha kicsit jobban át van sütve a hamburger pogácsa, bár azt hiszem most túl lőttem a célon.







5. Szerettem volna egy tökéletes spagettit készíteni, helyette művészi "szobrot" hoztam létre.








6.  A párom a szüleinek akart vinni a remekművéből, hamar szembesült vele hogy a bogrács és csomagtartó kombó, nem a legjobb ötlet volt.








7. Semmigond séf, te a legjobbat próbáltad kihozni magadból.







8. Látjátok azokat a tojásokat? Na ez a baj hogy igen, a pitémbe kellene lenniük.







9. A 3 éves unokahúgomat szerettem volna meglepni egy húsvéti tortával, félt tőle.








10. A specialitásom az izzó és elszenesedett pizza.




Ha tetszett ez a bejegyezés, oszd meg az ismerőseiddel.